یامین(تازه وارد)

سلام
خیلی خوشحال شدم این وبلاگ رو دیدم
این موضوع چند ماهه که مشکل من شده
خیلی از این بابت ناراحتم
همه کارم شده غم و غصه خوردن و گریه کردن
ورزش و کلاس و بیرون هیچ چیز هم نمیتونه من و نجات بده
دوست دارم عاشق هم باشن مثل قدیما اما نیستن فقط واسه خاطر ما (فرزندان) دارن تحمل میکنن
اما نمیدونن که همین به زور تحمل کردن چه برسر ما اورده
همه روحیم رو باختم
فقط دلخوشم به این دنیای مجازی....


مدیر این وبلاگ نمیدونم کیه از کدوم شهره چند سالشه
اما هرکس هست از خدا میخوام که بابا مامانش عاشق هم بشن و به آرامش برسه

من یامینم و 23سالمه

 



نظرات شما عزیزان:

mary
ساعت17:46---6 دی 1390
salam
Az bachegi mamano babam ba ham moshkel dashtan...
Babam kheili asabani mishwo...
Ama man delam b khode khoda garme... Man b zudi miram daneshgaho dadash kuchikam inja tanha mimune... Heif k kari az dastam barnemiad..


اهورا
ساعت1:52---21 اسفند 1389

سلام دوست گلم

وبلاگت عالیه

اميدوارم هميشه پيروز و سربلند باشي

اگر قابل ميدوني به منم سربزن مطالب بدي ندارم

من يه روش واسه کسب درآمد ابداع کردم،دوست داشتي بيا بلاگم بخون پشيمون نميشي
اگر مايل به تبادل لينک هستي منو با اسم
.: يه کم روحتو قلقلک کن ?::.
لينک کن و بهم بگو تا منم تورو لينک کنم
قربان شما


دختر خوشگل
ساعت11:47---18 اسفند 1389
salam
mer30 ke be webam sar zadi webet alieeeeeeeee movafagh bashi
byeeeeeeeee


من
ساعت19:31---25 بهمن 1389
سلام
به زندگى در پرتره خانوادگى خوش اومدى!


T مثل تبسم زیبای خدا
ساعت15:35---25 بهمن 1389
خواهش میکنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دو شنبه 25 بهمن 1389برچسب:, |

 

خرید اینترنتی

دانلود

دانلود